Q&A sessie 12 juni 2020
Wat gebeurt er als je je plezier volgt?
Wat er gebeurt als je eindelijk die podcast maakt? 
Waarom je pijplijn niet goed werkt? 
Welke fout je maakt bij het presenteren van je aanbod. 
Q&A sessie 2 maart 2020
  • Esther deelt wat schrijven en delen van haar verhalen haar heeft gebracht.
  • Ze legt uit wat het oplevert om niet alleen voor je bedrijf te schrijven.
  • Ik vertel de status van de brandstory van volg de liefde (deel ik ook nog in de groep komende week) en waar ik nu blijf hangen.
  • Dorine heeft na twee jaar behoefte aan een nieuwe brandstory, maar we komen erachter waarom het verhaal niet helemaal op de schop gaat en waardoor dat zo is.
  • De waarde van het formuleren van je missie komt uitgebreid aan bod.
Q&A sessie 14 november 2019
❤️ wat als je een nieuw verhaal nodig hebt?
❤️ Helemaal terug naar module 1, waar dienen de 4 ingangen voor? Wat moet je ermee in je verhaal.
❤️ Kun je van de 3 pijlers afstappen en wat gebeurt er dan? Ik deel een ervaring.
❤️ Hoe vertaal je je brandstory naar video
Q&A sessie 17 oktober 2019
  • Als je gedwongen van koers moet veranderen. 
  • Wat als je meerdere ONE's hebt of meerdere doelgroepen binnen je bedrijf. Zowel Dorine als Iene worstelen hiermee. 
Q&A sessie 4 oktober 2019
  • Superleuke sessie waarin iedereen zijn Brandstory af heeft / gevonden. Een hele sessie waarin we sparklines nog beter maken! 
Q&A sessie 5 september 2019
  •  Wat ik vind van het uitstellen van de lancering van Renie
     
  • Hoe je omgaat met zure reacties en waarom daar niet één antwoord op is
     
  • Waarom je over stemmetjes in je hoofd heen moet stappen en wat er dan mogelijk wordt
  • Dat je grootste persoonlijke drama echt niet in je verhaal hoeft.
Q&A sessie 20 augustus 2019
Q&A sessie 23 juli 2019
  • Wat als je al wel heel goed aan het delen bent, er meer traffic naar je site komt, maar nog niet meer verkoopt?
  • Welke kant laat je van jezelf zien in een verhaal? Want je bent meer dan wat je laat zien in je brandstory. Hoe maak je die keuze?
  • Hoe pak je jouw brandstory weer op als je er even uit bent geweest?
  • Ik deel hoe je beter kunt kijken naar je blog, artikel of lancering
Q&A sessie 2 juli 2019
  • Ik vertel hoe het met mij gaat.
  • We brainstormen over een creatieve weggever en bespreken hoe je omgaat met fysieke producten als bonus.
  • Hoe zorg je ervoor dat je missie in al je communicatie zit?
  • Hoe strategisch moet je schrijven en hoe zit het met sparklines in je blog?
  • Wat maakt het zo lastig om je missie te verwoorden + brainstorm?
Q&A sessie 5 juni 2019
Q&A sessie 10 mei 2019
  • Het verschil tussen missie en visie
  • Het verschil tussen je Brandstory vertellen en opschrijven en welke regels daarin belangrijk zijn
  • Waarom je eerlijk moet zijn in je verhaal, je geen illusies moet creëren, maar ook niet de spotlight op zaken hoeft te zetten
  • Wat als je geen +5 verhalen opkomen tijdens het schatgraven
  • Wat te doen wanneer je doelgroep niet degene is die de rekening betaalt
Q&A sessie 16 april 2019
Q&A sessie 2 april 2019
❤️ Hoe schrijf je een goed einde voor je verhaal, zonder dat het salesy is
❤️ Hoe lang kan je verhaal worden?
❤️ Is het erg als het zo persoonlijk voelt? En wat doet dat met je ONE.
Q&A sessie 22 maart 2019
  • Kies je één Brandstory of heb je er meer?
  • Wat er gebeurt als je duidelijk uitzendt wat je wilt.
  • Welke vragen echt belangrijk zijn om te stellen aan je ONE
  • Welke energie succesvol is in gesprek met je ONE
  • Hoe je angst kunt hebben om op een bepaalde manier over te komen en waarom dat nooit zal gebeuren.
Q&A sessie 7 maart 2019
  • Wat als je zelf de rode draad van je werk niet helder ziet. En waarom de boodschap/rode draad niet hetzelfde is als je dienst.

  • Wat er gebeurd wanneer je kwetsbaarheid/aanraakbaarheid toevoegt aan je verhaal ipv je emoties uit het verhaal laat.

  • Hoe een deelnemer zelf alle puzzelstukjes niet in elkaar kan leggen en het als buitenstaander helder is.

  • Hoe je ervoor zorgt dat je niet bekend komt te staan als "die vrouw die haar baan en haar man verloor op één dag" terwijl dat wel een belangrijk onderdeel van je verhaal is.

Q&A sessie 19 februari 2019
  •  Sparklines en de rode draad van je verhaal, hoe hou je die vast tijdens het schrijven?
  • Wat te doen als de gremlin weer eens op je schouder klimt en welke voordelen deze eigenlijk heeft. 
  • Hoe om te gaan met afmelders van je nieuwsbrief of afhakers tijdens een webinar
  • Een deelnemer neemt een krachtig besluit aan het einde van de sessie!
Q&A sessie 7 februari 2019
  • Liefdesbrieven aan je ONE
  • Hoe zorg je ervoor dat je missie niet te klein is, maar ook weer niet te groot en te vaag
  • Moet je je missie 'vertalen' naar je ONE? 
Q&A sessie 25 januari 2019
Q&A sessie 8 januari 2019
  • Hoe kies je jouw ONE
  • Hoe gebruik je jouw Brandstory voor je weggever
  • Hoe kies ik een verhaal, het is niet dramatisch genoeg
Q&A sessie 14 december 2018
  • Hoe verwerk je een dramatische gebeurtenis in je verhaal zonder dat het een drama wordt.

Powered by WishList Member - Membership Software